ریحانه نجفی انفرادیریحانه نجفی انفرادی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه نجفی

نی نی و آقا

1392/11/21 12:13
نویسنده : ریحانه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های انقلابی که نسل چهارم بعد از انقلاب هستید . من ریحانه نجفی انفرادی یک نی نی مسلمان ایرانی هستم و تا آخرین قطره خونم از این انقلاب و آرمان های آن دفاع خواهم کرد و تمام قد به همراه خانواده در پشت سر امام خامنه ای ایستاده ام. همه این ها رو گفتم که بگم فردا 22 بهمن روز پیروزی انقلابه با باد هوا بدست نیومده که با این بچه بازیهای آمریکا از بین بره خون سرخ شهید و ناله مادر شهید پشتیبانه اونه فردا من در راهپیمایی شرکت می کنم شما هم شرکت کنید .

 

حتما

والسلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه فاطمه
21 بهمن 92 20:54
سلام عزیزم حرفی ندارم جزیک کلام......مرگ بر آمریکا وتمام کسانی که خون شهدای اسلام راپای مال کردند!نامه تمام!!!التماس دعا فندقم